Αν θέλετε να λαμβάνετε ενημερωτικά email για δραστηριότητες & εκδηλώσεις του Κέντρου Ψυχή τε και σώματι, εγγραφείτε στη λίστα μας μέσω της φόρμας εδώ. 

  

Ηχογραφημένες πρακτικές Mindfulness

Ακολουθούν μια σειρά από ηχογραφημένες πρακτικές Ενσυνειδητότητας (Mindfulness). Τις πρακτικές καθοδηγεί η Σοφία Μεσσάρη, Κλινική Ψυχολόγος και Πιστοποιημένη Δασκάλα Mindfulness, Κέντρο Ψυχολογικών Θεραπειών "Ψυχή τε και σώματι", Ξάνθη (www.ptks.gr) & Mindfulness Xanthi. Ανήκει στην ενότητα των πρακτικών Mindfulness που διδάσκονται στα Προγράμματα Mindfulness: στο Πρόγραμμα Διαχείρισης του Στρες με Ενσυνειδητότητα (Mindfulness-Based Stress Reduction, MBSR) & Πρόγραμμα Γνωστικής Θεραπείας με Ενσυνειδητότητα (Mindfulness-Based Cognitive Therapy, MBCT).

Οδηγίες

  • Αυτές οι ηχογραφήσεις είναι γραμμένες για να χρησιμοποιούνται επαναληπτικά και τακτικά για να σε βοηθήσουν να αναπτύξεις σε βάθος μια καθημερινή πρακτική διαλογισμού.
  • Είναι χρήσιμο να κανονίσεις να κάνεις πρακτική μια συγκεκριμένη ώρα κάθε μέρα, όταν είναι λιγότερο πιθανό να σε ενοχλήσουν. Αυτή μπορεί να γίνει η ώρα που απλά θα είσαι με τον εαυτό σου, η ώρα για να παραμείνεις σε μια κατάσταση ‘μη-δράσης’.
  • Οι διαλογιστικές πρακτικές που ακολουθούν συχνά χρειάζονται κάποιο χρόνο πριν φανερώσουν το πλήρες δυναμικό τους.
  • Μετά από μια περίοδο τακτικής εξάσκησης είναι πιθανό να συνειδητοποιήσεις ότι έχεις αναπτύξει μια βαθύτερη επίγνωση και σε άλλες ώρες της ζωής σου κι όχι μόνο όταν ακούς τις ηχογραφήσεις. Αυτό είναι ένα φυσικό όφελος του διαλογισμού. Μπορείς να το ενθαρρύνεις φέρνοντας εσκεμμένα την προσοχή σου στην αναπνοή στην καθημερινή σου ζωή.

Εξάσκηση με αυτόν τον τρόπο μπορεί να σε βοηθήσει να βλέπεις πιο καθαρά δύσκολες καταστάσεις και μετά να τις αντιμετωπίζεις με μεγαλύτερη δημιουργικότητα και αυτοπεποίθηση.

 

3 λεπτη περίοδος ανάπαυλας - απλή (3 minutes Breathing Space)

https://www.youtube.com/watch?v=eiR8To07gaw

 

3λεπτη περίοδος ανάπαυλας σε φάση ταραχής (3 minutes Breathing Space - responsive)

https://www.youtube.com/watch?v=s4GHal0DGZY

 

20λεπτος καθιστός διαλογισμός

https://www.youtube.com/watch?v=eiXp4brH2SM

 

Κίνηση με Ενσυνειδητότητα (Mindful Movement)

 

Πρακτική Τεντώματος & Αναπνοής (Stretch & Breath)

 

Περπατώντας με Ενσυνειδητότητα (Mindful Walking)

 

Δουλεύοντας με το Δυσάρεστο (Working with Difficulty)